Thursday 19 April 2018

Lost Souls (a poem)


(by Andrew Bangalan)


I am on my knees wondering
Are we your servants oh God?
Lord they lost their way like a dove.

We can only imagine you God
don't blame them Lord
everywhere I go is darkness
we don't belong no more in sadness.

Saints must rest in the light
brightly shining that evil sight leaves my eyes
when I love you God nothing else matters
bring back the wondering sighs.

Backwards spiritually, the lost
Father welcomes our exhausted return
the door was always open
we will no longer burn.

Are we afraid of our own love?
our path no longer ours
our life belongs above
we no longer make scars.

Love is the way cause you are love.


âmes perdues

Je suis à genoux me demandant
Sommes-nous tes serviteurs oh mon Dieu?
Seigneur, ils ont perdu le chemin comme une colombe.

Nous pouvons seulement t'imaginer Dieu
ne les blâme pas Seigneur
partout où je vais c'est l'obscurité
nous n'appartenons plus à la tristesse.

Les saints doivent se reposer dans la lumière
gloire resplendissante, que le mal n'atteigne plus mes yeux
quand je t'aime Dieu, rien d'autre ne compte pour moi
ramènes mes soupirs émerveillés.

Retrogradés spirituellement, les perdus
Le Père a accueilli notre retour épuisé
la porte était toujours ouverte
nous ne brûlerons plus.

Avons-nous peur de notre propre amour?
notre chemin n'est plus le nôtre
notre vie appartient à l'au-delà 
nous ne faisons plus de cicatrices.

L'amour est la voie parce que tu es amour.

No comments:

Post a Comment

Long Defeat

  Long Defeat (Sam Farrugia)   “It’ll be over by Christmas”, the soldiers used to say But Dad, we never used to celebrate Christmas,...